CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Age

Lilypie 2nd Birthday Ticker

Saturday, June 7, 2008

Admit it!


Kurus,kecil,mini itu keturunan..akui aja de....

2 comments:

l3l1 said...

hihihi ini maksudnya apa neh... secara gue kurus kecil dan mini juga hahaha

Apple said...

wakkaka...bukan nyindir elo larrr...
abis mertoku tuh ga mo nerima kl wen tuh kecil kurus ya gara2 keturunan bukan gara2 milih makan or males makan nasi...*itu foto mertoku lg gendong wen waktu one month old jd wen sekitar 4kgan waktu itu